Familiekursus 2015

22q11 Danmark holder i år kursus den 11. – 13. september 2015. Kurset har til formål at
præsentere den nyeste viden om 22q11 Deletion Syndrome og give forældre redskaber til at forstå deres børns udfordringer og til bedre at kunne hjælpe dem i hverdagen.
Kurset henvender sig – ud over til forældre og børn – også til bedsteforældre, som herigennem kan
få en bedre forståelse for deres børnebørns særlige udfordringer og behov.

Kurset

Vi har igen i år valgt, at præsentere et alsidigt program, der indeholder flere forskellige emner, som
vi finder relevante for personer med 22q11DS og deres pårørende. Indholdet tilgodeser både familier
med nydiagnosticerede børn og familier med børn og unge, der har haft diagnosen i flere år.

Igen i år holdes kurset på Danhostel Svendborg Vandrehjem. I kan se mere om stedet på http://www.danhostel-svendborg.dk.

Tilmelding

For at tilmelde dig/jer, kan I følge dette link

Når du kommer ind på tilmeldingsblanketten, vælger du først, hvor mange personer du ønsker at tilmelde (Husk at alle deltagere, skal være medlem af foreningen for at kunne deltage i kurset).

Når du har valgt antal deltagere, vil der komme en liste frem med alle foreningens medlemmer, her udvælges de personer, du ønsker at tilmelde til kurset.

Under bemærkninger kan i skrive jeres ønsker til overnatning. Et eks. kan være: “Familie på tre, ønsker 3 pers. værelse” el. “familie på fem, ønsker et 2 pers. værelse og et 3 pers. værelse”. Yderligere skrives hvis der er særlige behov i forhold til indlogeringen, det kan være værelse til hjælper, eller behov for weekend seng til de yngste.

Deltagergebyret

Voksne (18- år)  kr. 2.000

Ung (12-17 år) kr. 1.000

Barn (under 12 år)  kr. 750

Bedsteforældre   kr. 750

Hjælper   kr. 1.500

 

Tilmelding skal ske senest fredag den 14. august 2015.

Har I spørgsmål, er I velkomne til at kontakte formand Sarah Demerbes på 3025 4541 eller Trine Haulrik på 28510370.

Tilmeld

HUSK: Tilmeldingen er bindende

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *